Söndag

Helgen gick fort , som vanligt!Och jag är helt slut , Har typ nyss kommit in , har ridit.
Gick inte bra i början när jag red , för han krångla o försökte slänga av mig,dock jag värgrade o flyga av , och då tyckte han det vart tråkit , så han blev lugn.Mamma gick med på en liten promenad , så hon fick lite motschon.

Vi red först halva runt backarna ( en bra väg , att rida/promenera. ) sen gick vi hem o in på gården o jag red där , så ricki fick lära sig , att det är jag som bestämmer , dock har han inte fatta det ännu.
Pappa o jag ska nog gå runt backarna , o då kan jag passa på o ta med mig ricki , på en vända,Bara att gå med han i grimma o grimskaft,inte rida eller ngt sånnt. Det låter väl bra ? :)

mamma fick magsjuka på fredagen så jag låg inne i mitt rum mäst hela eftermiddagen , ochså gick jag o köpte mat o godis , o dricka :) , men på lördagen vart det bra. På lördagen så var jag på ett kalas på buspalatset , i bollnäs , o var där 1 - 4 , då hämta mamma mej o josefine , så gick vi på en innebandy match med Jonathan o samuel.

snart ska jag o pappa åka in till byn , för vi ska hälsa på min morbror o hans fru , så blire kebab sen efter de.



btw : Blev inga bilder idag,när ja red.


hejdå=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0