en träning men inte lång,

Har kollat på världscupphoppningen nu , precis kollat klart...Rolf-göran Bengtsson kom 3:a det va iaf bra , dock tycker ju jag att han ska komma 1:A , men men ..
Idag vart det en kort o bra träning med Ricki , inte alls för kallt , helt lagomt för typ 10 min träning,tycker jag.
jag lärde han en sak idag,dock kan jag inte  förklara för det är svårt att förklara , men det kan komma bilder när jag är klar,eller har tränat in det...det är iaf ett ämne vid att backa när jag har ett grimmskaft och typ , har båda händerna på det och typ går frammåt o rycker i det.. aja ,  lite svårt att förklara..

imorgon blire skolan sen foort hem o fixa i stallet sen kanske träna lite o gå en promenix med Ricki o Pappa,sen in och duscha o fixa mej , lite mä kläder o smink o sånnt tills imorgon:).
sen sova så gott!

Men adda min msn , så kan vi vara sociala med varan !

[email protected]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0