horses trickträning !

idag sluta vi klockan 2 ! -.-' ajja, värre imorgon,då slutar vi 3 ^^
när jag kom hem , så håll pappa på med maten, Och jag gick
med två hinkar vatten till min underbara häst , Ricki crawn.
Hö hadde han redan.. pappa brukar gå med lite "hö och vatten"
ibland...:)<3

idag så gick alla i min klass två varv runt skolan..
sen in och typ jobba matte å allt shit.
Hade engelska klockan 13.15 , fast vi skulle bara träna in ngr ord..
SOM JAG REDAN KUNDE! ;)

Imorron blire fort hem och ge min lilla polle hö,vatten och vänskap!:')
Måste göra det innan det dära jävla "mörkeret" kommer.

Ska ha lucia på skolan den 10 dec,och då kmr, Mamma,thomas,pappa&Elin
å kollar.Elin (kusin) ska sova hos oss.Å vi ska "KNARKA" godis :)))<3
men nu ska pappa och jag äta(:

(:

-Nanny-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0