200 handla för 0 kr (;

Igår va man i gävle/valbo hade med 200 kr men handla inte
ngt av dom,Äsch vafan jag petar vad jag vill ha , pappa betalar :)

Har handlat :

*fondation
*parfym
*Grimma
*byxor
*rosa tröja (STOR)
*bett , det andra skaver.
*parfym till pappa i julklapp
*hårfärg blondt.
*särvetter , till mamma i julklapp(hon ville ha)
* och en te gräjj.,.,,,,,

det var allt(;
Pappa betala allt. Men jag ska betala han senare :o

Igårkväll måsta jag damsuga i hallen och köket
för vår LILLA släckt skulle komma (:
(dom som vi åkte till valbo med!)
Vi åt räckor och typ allt, Gick ut till ricki oxå
med vatten , hö hade han redan (;
Ska träna lite idag,..,, ngn som vill komma
och hjälpa mig och trickträna lite? :D
(ENDEL SAKER TKR JAG ÄR SVÅRA,SÅ JAG VILL HA SÄLSKAP!)

pusshejj,


HAHA,JAG PÅ BILDEN ! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0